خرید سنسور pt1000

خرید سنسور pt1000

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

سنسورهای دما Pt100 سنسورهای بسیار متداولی در صنعت فرآیند هستند. در این پست وبلاگ بسیاری از موارد مفید و کاربردی برای دانستن در مورد سنسورهای Pt100 مورد بحث قرار گرفته است. اطلاعاتی در مورد سنسورهای RTD و PRT ، ساختارهای مختلف مکانیکی Pt100 ، رابطه مقاومت در برابر دما ، ضرایب دما ، کلاس های دقت و موارد دیگر وجود دارد.

مدتی قبل در مورد ترموکوپل ها نوشتم ، بنابراین فکر می کردم وقت آن است که در مورد سنسورهای دما RTD بنویسم ، به خصوص در سنسور Pt100 که یک سنسور دما بسیار رایج در صنعت فرآیند است. این وبلاگ تقریباً طولانی بود زیرا اطلاعات مفید زیادی برای به اشتراک گذاشتن در سنسورهای Pt100 وجود دارد امیدوارم خوشتون بیاد و چیزی ازش یاد بگیرید. پس بیایید وارد آن شویم!

 

فهرست مطالب
با طولانی شدن این پست ، در اینجا یک جدول از مطالب برای کمک به شما برای دیدن موارد موجود در اینجا قرار دارد:

  • سنسورهای RTD
  • سنسورهای PRT
  • PRT در مقابل ترموکوپل
  • اندازه گیری سنسور RTD / PRT
  • جریان اندازه گیری
  • خود گرم شدن
  • ساختارهای مکانیکی مختلف سنسورهای PRT
  • SPRT
  • PRT تا حدی پشتیبانی می شود
  • دماسنجهای مقاومت پلاتین صنعتی ، IPRT
  • فیلم
  • سنسورهای RTD دیگر
  • سایر حسگرهای پلاتین
  • سنسورهای RTD دیگر
  • سنسورهای Pt100
  • ضریب دمای
  • رابطه مقاومت دما Pt100 (385)
  • سایر سنسورهای Pt100 با ضرایب دما متفاوت
  • مطمئن شوید دستگاه اندازه گیری شما از حسگر Pt100 شما پشتیبانی می کند
  • کلاس های دقت (تحمل) Pt100
  • ضرایب
  • کالاندار-ون دوسن
  • ITS-90
  • اشتاین هارت-هارت
  • سایر پست های وبلاگ مربوط به "دما"
  • محصولات کالیبراسیون دمای Beamex
  • برای اصطلاحات ، به طور کلی از کلمات "حسگر" و "کاوشگر" استفاده می شود ، من در این مقاله عمدتا از "حسگر" استفاده می کنم.
  • همچنین ، مردم "Pt100" و "Pt-100" را می نویسند ، من عمدتا از قالب Pt100 استفاده خواهم کرد. (بله ، من می دانم که IEC / DIN 60751 از قالب Pt-100 استفاده می کند ، اما من خیلی با قالب Pt100 عادت دارم).


بازدید : 478
پنج شنبه 30 ارديبهشت 1400 - 23:29
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: